Prezidențiabilii, „întrecere” pe Tik Tok

În plină pre-campanie electorală, prezidențiabilii „se bat” și în like-uri. Activi pe rețelele de socializare, candidații la alegerile prezidențiale își fac campanie masivă în mediul online și încearcă să atragă simpatia electoratului prin clipurile care devin virale. În ultimele clipuri postate pe Tik Tok sau Facebook, Lasconi cântă și mânâncă supă cu panseluțe, Antonescu bea cafea, iar Nicușor Dan este trimis la piață de soție.
Candidații la alegerile prezidențiale se întrec în campanii pe Tik Tok pentru a câștiga simpatia votanților. Elena Lasconi s-a filmat în timp ce cântă, iar într-un alt clip o vedem pe Lasconi în timp ce mănâncă o supă… cu panseluțe.
Crin Antonescu este și el activ pe rețelele de socializare. În acest weekend, candidatul susținut de PSD-PNL-UDMR la alegerile prezidențiale, s-a filmat la cafea.
Nicușor Dan le-a arătat internauților că este activ și în viața de familie. Primarul general al Capitalei a postat un clip în care este trimis de soție să facă piața. Ulterior, Nicușor Dan a făcut pe bucătarul și pe ospătarul la un restaurant din Capitală.
Nici Victor Ponta nu s-a lăsat mai prejos. Candidatul independent s-a filmat cu o drujbă în mână.
Politicienii au devenit virali pe rețelele de socializare și se folosesc masiv de acest mediu virtual pentru a-și face campanie electorală. Asta face ca interacțiunea fizică a unui candidat cu cetățeanul să fie tot mai absentă. Specialiștii în comunicare spun că politicienii s-au reorientat spre comunicarea prin rețele de socializare pentru că electoratul activ s-a mutat în această zonă. Totuși, specialiștii atrag atenția că există și riscul pierderii contactului și, implicit, a influenței asupra unui segment al electoratului.