Fără cablu timp de 14 ore, iar acesta nu e un caz izolat

Un consumator RCS-RDS din Târgu Jiu a fost lăsat mai bine de 14 ore fără cablu și fără internet pe proprietatea pe care o deținea. Cetățeanul a solicitat, telefonic la sediul firmei din București de cinci ori, în cursul zilei de ieri și de azi, ca o echipă a operatorului să se prezinte la locuința sa deoarece are nevoie, în special, de internet.
Abia astăzi în jurul orei 15.00, o echipă formată din doi angajați, aceiași care au fost la această locuință și cu o săptămână în urmă, când proprietatea a rămas alte 17 ore fără cablu și internet au răspuns solicitării venind la fața locului. S-au urcat pe stâlp și au legat fibra optică cu bandă izolatoare, motivând că nu au scule și echipamente pentru a-și face treaba.
Deoarece fibra optică trebuie lipită corespunzător, evident că în locuință nu merge nici cablul și nici internetul. Consumatorul a anunțat că va face plângere la protecția consumatorului, deoarece situația impune o astfel de măsură, abonamentul nefiind oprit și nici defecțiunea nefiind remediată.
Acesta nu este un caz izolat deoarece aceeași problema legata de rețeaua de cablu și internet au semnalat- o ieri și locuitorii din comuna Dănești sat Văcărea, care au stat mai bine de 5 ore fara cablu și internet până o echipă de la deranjamente a sosit sa remedieze problema.