Ce se întâmplă cu o instituție din Gorj
Pentru a descongestiona traficul in zona central, una dintre soluțiile propuse de autorități incă de acum 3 ani și jumătate, ar fi să se mute serviciile Pasapoarte, Permise si Inmatriculări care funcționează în Palatul Administrativ. În fiecare an s-a venit cu noi propuneri pentru a se găsi o locație unde să fie acestea mutate, însă fără rezultat deoarece toate ideile pe care le-au avut autoritățile au fost eliminate.
Așadar, inițial, acest serviciu se dorea a fi mutat într-o clădire de la Drăgoieni. Până acum nu au fost găsite soluții sigure, însă autoritățile au mai identificat o variantă. Prefectul de Gorj, Corneliu Răducan Morega, spune că au fost mai multe variante de locații, dar au picat toate. O altă variantă ar fi fost ca angajații serviciului să lucreze în clădirea unde se află Vama Târgu Jiu, însă ministerul nu a acceptat acest lucru.
Discuții au fost să fie mutat chiar și într-un spațiu de lângă fostul CET, dar pentru că spațiul era într-o stare destul de gravă de degradare, nici acolo nu s-a putut. O altă discuție a mai fost și în privința unei clădiri a facultății, dar este închiriată de universitate către o altă entitate pentru 4 ani.
În prezent, prefectul spune că se încearcă să se identifice alte clădiri unde să fie mutate aceste servicii.
Autoritățile vor să-i mute pe salariații Serviciului de Pașapoarte și Înmatriculări Gorj, tocmai pentru a descongestiona traficul din zona centrală.