CAS Gorj, apel către cetățeni
Directoarea Casei de Asigurări de Sănătate Gorj face un apel către toți furnizorii de sevicii medicale. Amalia Făgaș precizează că sistemul informatic funcționează cu dificultate, existând un ordin al președintelui Casei Naționale de Sănătate prin care sunt dezactivate reguli de validare. Drept urmare, directoarea face apel la cetățeni să nu se îngrămădească în instituție atunci când cardurile de sănătate nu funcționează.
Furnizorii de servicii medicale trimit în continuare pacienții la Casa de Asigurări de Sănătate pentru ca pacientul să declare cardul defect sau card pierdut. Acest lucru nu este o rezolvare la această problemă. Furnizorul trebuie să îi acorde servicii medicale pacientului chiar dacă la citirea cardului apar erori.
Directoarea îndeamnă cetățenii să țină cont că nu este o problemă de durată, iar cardul nu are probleme, ci sistemul.
Directoarea CAS Gorj susține că pacienții ar trebui să nu declare cu atâta ușurință cardul pierdut.