Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
ActualitateSliderUltima ora

Au început reducerile de iarnă

S-a dat startul reducerilor de iarnă. Începând cu luna ianuarie a acestui nou an 2021, cel puțin până în aprilie, numeroase branduri își vor prezenta online ofertele. Uneori, însă, preţurile mici îi pot deruta pe cumpărătorii entuziaşti, care uită să verifice preţul vechi şi să analizeze ce le oferă de fapt firme precum cele de îmbrăcăminte şi electrocasnice.

Pe anumite platforme de renume, campaniile denumite „Winter sale” au început deja, reducerile ajungând chiar și la 55%.

Și faimoasele firme de îmbrăcăminte nu se lasă mai prejos în perioada iernii, așa că le propun cumpărătrilor pulovere, paltoane și geci la prețuri mult mai scăzute față de cele obișnuite.

Reduceri regăsim și în domeniul eletronicelor şi electrocasnicelor. Un televizor costă, de exemplu, cu 500 de lei mai puţin.

Cu astfel de oferte, clienţilor le este greu să-şi stăpânească entuziasmul. Totuși trebuie să fie destul de atenți, tocmai pentru a nu fi păcăliți.

Reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) au făcut cu sfaturi utile.

În cazul în care oferta este deja în derulare, consumatorii trebuie să fie informaţi cu privire la valabilitatea reducerii sau dacă oferta este valabilă numai „în limita stocului disponibil“, deci să verifice dacă oferta mai este valabilă în momentul respectiv.

Orice vânzare cu preţ redus, indiferent de tip (de soldare, de lichidare, promoţională) trebuie să fie însoţită sau precedată de publicitate şi anunţată sub denumirea ei „soldare/soldări/solduri“, „lichidare“, „promoţii“, însoţită de data de debut şi de durata acesteia.

La achiziţionarea pachetelor promoţionale de tipul „3 la preţ de 2“, trebuie să verifice preţul individual al produselor, care trebuie să existe în mod obligatoriu la vânzare, pentru a-l putea compara cu preţul pachetului promotional.

Orice anunţ de reducere de preţ exprimată în valoare absolută sau în procent trebuie efectuat vizibil, lizibil şi fără echivoc pentru fiecare produs sau grupă de produse identice: fie prin menţionarea noului preţ lângă preţul anterior, barat; fie prin menţiunile „preţ nou“, „preţ vechi“ lângă sumele corespunzătoare; fie prin menţionarea procentului de reducere şi a preţului nou care apare lângă preţul anterior, barat, indiferent de tipul de vânzare cu preţ redus (soldare, lichidare, promoţionale).

Persoanele care urmează aceşti paşi au şanse mai mari să cumpere produsele care sunt cu adevărat reduse.

 

 

Articole similare

Back to top button